1. Czym jest portal B2B Kubota?
Strona kubotab2b.pl jest platformą umożliwiającą wygodne składanie zamówień hurtowych klientom Kubota S.A. Dzięki temu rozwiązaniu proces składania zamówień jest łatwiejszy i prostszy oraz wykorzystuje realne stany magazynowe. Dodatkowo kompletacja zamówień jest znacznie szybsza. Dzięki temu możemy skrócić czas realizacji zamówień i zminimalizować ryzyko wystąpienia pomyłek.
2. W jaki sposób mogę zarejestrować się na portalu B2B Kubota?
- Po wejściu na stronę www.kubotab2b.pl klikamy na przycisk “Zarejestruj się” (prawy górny róg).
- Podajemy wszystkie wymagane dane i klikamy na niebieski przycisk “Zarejestruj się”.
- Następnie poinformujemy Cię telefonicznie lub mailowo o potwierdzeniu rejestracji konta.
3. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie na portalu B2B kubotab2b.pl?
Jeśli posiadasz już konto na naszym portalu, skorzystaj z instrukcji składania zamówienia dostępnej tutaj.
4. Jaka jest minimalna wielkość zamówienia?
Aby Twoje zamówienie zostało zrealizowane, musisz złożyć zamówienie na minimum 1000 zł netto.
5. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia przez nasz magazyn wynosi 48 godzin od momentu jego akceptacji.
6. Ile kosztuje wysyłka?
W przypadku większości modelów klapków 40 szt. = 15 zł. Jest to koszt 1 przesyłki. Ostateczny koszt przesyłki zobaczysz w koszyku, w momencie potwierdzania zamówienia.
7. Jakie mam możliwości dokonania płatności?
Oferujemy dwie opcje:
- płatność z góry - w tym przypadku do Faktury Proforma naliczamy dla stałych klientów dodatkowy rabat 3%. Zamówienie zostanie wysłane w momencie opłacenia Faktury Proformy.
- płatność odroczona - płatność na podstawie Faktury VAT w terminie 7, 14 lub 30 dni. Termin płatności ustalany jest indywidualnie i przydzielany przez obsługę sklepu w momencie akceptacji zamówienia.
- Uwaga! Każdy nowy klient ma obowiązek opłacić pierwsze zamówienie w ramach przedpłaty.