Pytania i odpowiedzi (FAQ)

 1. Czym jest portal B2B Kubota?

Strona kubotab2b.pl jest platformą umożliwiającą wygodne składanie zamówień hurtowych klientom Kubota S.A. Dzięki temu rozwiązaniu proces składania zamówień jest łatwiejszy i prostszy oraz wykorzystuje realne stany magazynowe. Dodatkowo kompletacja zamówień jest znacznie szybsza. Dzięki temu możemy skrócić czas realizacji zamówień i zminimalizować ryzyko wystąpienia pomyłek.

2. W jaki sposób mogę zarejestrować się na portalu B2B Kubota?

  • Po wejściu na stronę www.kubotab2b.pl klikamy na przycisk “Zarejestruj się” (prawy górny róg).
  • Podajemy wszystkie wymagane dane i klikamy na niebieski przycisk “Zarejestruj się”.
  • Następnie poinformujemy Cię telefonicznie lub mailowo o zaakceptowaniu konta i przyznaniu rabatów hurtowych.

3. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie na portalu B2B kubotab2b.pl?

Jeśli posiadasz już konto na naszym portalu, skorzystaj z instrukcji składania zamówienia dostępnej tutaj.

4. Jaka jest minimalna wielkość zamówienia?

Aby Twoje zamówienie zostało zrealizowane, musisz zamówić minimum 40 szt. dowolnych produktów.

5. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia przez nasz magazyn wynosi 48 godzin od momentu jego akceptacji.

6. Ile kosztuje wysyłka?

W przypadku większości modeli klapków 40 szt. = 15 zł. Jest to koszt 1 przesyłki. Analogicznie w 1 przesyłce zmieści się więcej skarpet i mniej bluz. Ostateczny koszt przesyłki zobaczysz w koszyku, w momencie potwierdzania zamówienia.

7. Jakie mam możliwości dokonania płatności?

Oferujemy dwie opcje:

  • płatność z góry - w tym przypadku do Faktury Proforma naliczamy dodatkowy rabat 3%. Zamówienie zostanie wysłane w momencie opłacenia Faktury Proformy.
  • płatność odroczona - płatność na podstawie Faktury VAT w terminie 7, 14 lub 30 dni. Termin płatności ustalany jest indywidualnie i przydzielany przez obsługę sklepu w momencie akceptacji zamówienia.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl