
1. Czym jest portal B2B Kubota?
Strona kubotab2b.pl jest platformą umożliwiającą wygodne składanie zamówień hurtowych klientom Kubota S.A. Dzięki temu rozwiązaniu proces składania zamówień jest łatwiejszy i prostszy oraz wykorzystuje realne stany magazynowe. Dodatkowo kompletacja zamówień jest znacznie szybsza. Dzięki temu możemy skrócić czas realizacji zamówień i zminimalizować ryzyko wystąpienia pomyłek.
2. W jaki sposób mogę zarejestrować się na portalu B2B Kubota?
- Po wejściu na stronę www.kubotab2b.pl klikamy na przycisk “Zarejestruj się” (prawy górny róg).
- Podajemy wszystkie wymagane dane i klikamy na niebieski przycisk “Zarejestruj się”.
- Następnie poinformujemy Cię telefonicznie lub mailowo o potwierdzeniu rejestracji konta.
3. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie na portalu B2B kubotab2b.pl?
Jeśli posiadasz już konto na naszym portalu, skorzystaj z instrukcji składania zamówienia dostępnej tutaj.
4. Jaka jest minimalna wielkość zamówienia?
Aby Twoje zamówienie zostało zrealizowane, musisz złożyć zamówienie na minimum 1000 zł netto.
5. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia przez nasz magazyn wynosi 48 godzin od momentu jego akceptacji.
6. Ile kosztuje wysyłka?
W przypadku większości modelów klapków 40 szt. = 15 zł. Jest to koszt 1 przesyłki. Ostateczny koszt przesyłki zobaczysz w koszyku, w momencie potwierdzania zamówienia.
7. Jakie mam możliwości dokonania płatności?
Oferujemy dwie opcje:
- płatność z góry - w tym przypadku do Faktury Proforma naliczamy dla stałych klientów dodatkowy rabat 3%. Zamówienie zostanie wysłane w momencie opłacenia Faktury Proformy.
- płatność odroczona - płatność na podstawie Faktury VAT w terminie 7, 14 lub 30 dni. Termin płatności ustalany jest indywidualnie i przydzielany przez obsługę sklepu w momencie akceptacji zamówienia.
- Uwaga! Każdy nowy klient ma obowiązek opłacić pierwsze zamówienie w ramach przedpłaty.
8. Dlaczego zmieniliśmy logo?
Nasze poprzednie logo miało zdecydowane, ostre krawędzie, kojarzone z dominującą i sportową energią. Dodatkowo nasuwało skojarzenia z logami innych marek. Postanowiliśmy stworzyć znak, którego symbolika będzie pasować do osobowości Kuboty i podkreślać nasze wartości: swobodę, radość, inkluzywność i autentyczność.
Głównym atutem nowego logo jest prosta forma, dzięki której znak jest łatwo skalowalny, ponadczasowy i dobrze wygląda w połączeniu z każdym typem produktu. Logo pozwala na osobne wykorzystanie zarówno nazwy, jak i sygnetu marki.
Dzięki zderzeniu formy miękkiej (chmurki) i ostrej (ukośnika) logo nabrało uniseksowego charakteru.
Zastosowany nowoczesny krój pisma pozwolił na dostosowanie się trendów wizualnych, dzięki możliwości płynnie zmieniającej się grubości, wysokości czy szerokości.
8.1. Co oznacza nowe logo?
Nowy sygnet marki składa się z dwóch elementów: przełamywacza schematów, czyli ukośnika i chmury, nazywanej chmurą komfortu. Chmura w sygnecie symbolizuje swobodę, wygodę i zabawę. Ukośnik to z jednej strony ukłon w stronę dotychczasowego logo marki, a z drugiej – symbol przełamywania konwencji w modzie i w myśleniu.
Logo ma też dodatkowe, ukryte znaczenie. Ukośnik w połączeniu z chmurą, która lekko nawiązuje do kształtu serca, może być odczytywany jako komunikat: I love Kubota.
8.2. Czy produkty ze starym logo są jeszcze dostępne?
Od marca 2025 roku zaczynamy sprzedaż obuwia, odzieży i akcesoriów z nowym logo. Nie wycofujemy z obiegu produktów z poprzednim logo. Produkty ze starym logo dostępne są w innych kanałach online, m.in. na Allegro. Do wyczerpania zapasów w sprzedaży funkcjonować będą oba znaki.
Wyjątek stanowią nasze klasyki – klapki na rzep ciągle produkujemy z niezmienionym znakiem, jako ukłonem dla historii marki i sentymentu do lat 90.
8.3. Od kiedy obowiązuje nowe logo?
Nowe logo obowiązuje od marca 2025 roku. Od tej pory produkujemy wyłącznie obuwie, odzież i akcesoria z nowym znakiem. Wyjątek stanowią nasze klasyki – klapki na rzep, na których zostaje dobrze znane logo jako ukłon dla naszej historii i sentymentu do lat 90.
8.4. Jakie zmiany zaszły w komunikacji marki?
Zmieniło się nasze logo. Nowym znakiem posługujemy się w komunikacji marketingowej, ale od marca 2025 roku widoczny jest także na obuwiu, odzieży i akcesoriach Kuboty. Logo pozwala na osobne wykorzystanie zarówno nazwy, jak i sygnetu.
Claim – czyli główne hasło marki – wymyślony przez fanów Kubota, uległ jedynie skróceniu do formy: Kubota to styl życia. Z kolei logo i symbolika zawarta w sygnecie oraz krój pisma stały się punktem wyjścia dla nowej identyfikacji wizualnej marki. Jest ona obecna na naszych stronach, social mediach i w innych kanałach dotarcia.
8.5. Czy zmieniły się wartości Kuboty?
Nasze wartości są z nami od początku i nie zamierzamy ich zmieniać. Ciągle stawiamy na swobodę, radość, inkluzywność i autentyczność. Wartościami marki kierujemy się nie tylko w pracy, ale i w codziennym życiu.
8.6. Czy zmieniła się struktura firmy?
Nie. Wsuwając na stopy nasze wygodne klapki, dalej macie do czynienia z tą samą polską, łódzką marką. Stawiamy na rozwój firmy, ale nie planujemy żadnych rewolucyjnych zmian strukturalnych.
8.7. Czy zmieniła się oferta produktowa Kuboty?
Oferta produktowa Kuboty ciągle się rozrasta! W sezonie 2024 zaskoczyliśmy zestawami festiwalowymi – kaloszami i przeciwdeszczowymi parkami. Mamy pewność, że nie były to nasze ostatnie pomysły.
To, co się nie zmienia to fakt, że naszymi sztandarowymi produktami pozostają klapki i skarpety, a podstawą działania – Twój komfort i swoboda.
8.8. Gdzie mogę zadać pytanie dotyczące zmian?
Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące zmian w komunikacji Kuboty. Jeśli nie znajdziesz wyczerpujących informacji dotyczących interesującego Cię wątku – napisz do nas na ✉️ partners@kubotastore.pl.