O firmie

Początek marki Kubota sięga lat 90. XX wieku, kiedy na polskich ulicach królowała szalona i kolorowa moda. Przywiezione z Chin intrygująco wyglądające klapki od razu podbiły serca milionów Polaków. Obecne w prawie każdym domu szybko zyskały status narodowego symbolu. Potwierdza to wymyślone przez klientów hasło Kubota to nie klapki, to styl życia”.

Z biegiem lat zmienił się jednak rynek, zmieniła się również moda. Klapki Kubota na wiele lat zniknęły z rynku… do czasu. Reaktywacja marki, która nastąpiła w 2018 roku, spotkała się z ogromnym zainteresowaniem. Połączenie tradycji z nowoczesnością sprawiło, że od tamtego czasu marka nieustannie się rozwija i zyskuje kolejnych fanów – również z najmłodszego pokolenia. 

Oferta marki każdego roku jest poszerzana o nowe grupy produktowe. Do klasycznych klapków Rzep dołączyły m.in. basenowe klapki Basic oraz modele produkowane w Polsce: skórzane klapki Premium i basenowe klapki Pro. Różnorodność modeli, wzorów i kolorów, a co za tym idzie rozpiętość cenowa, sprawia, że klapki Kubota są dostępne na każdą kieszeń. Oprócz obuwia w asortymencie znaleźć można również skarpety i akcesoria. W 2021 roku do oferty dołączyła także pierwsza w historii marki linia odzieży. Natomiast w czerwcu 2022 roku premierę miała nowa kolekcja – #unisexbykubota. Odzież, klapki i akcesoria tworzące nową kolekcję są unisexowe, a więc odpowiednie dla każdego bez względu na płeć.

Marka podejmuje się licznych współprac m.in. z tak uznanymi firmami jak Reserved, Coca Colą, Sony, Netflix czy Allegro. Produkty Kuboty często towarzyszą popularnym influencerom, klapki nosili, m.in. Make Life Harder, Maffashion, Margaret, Red Lipstick Monster czy Tede.

Marka udziela się charytatywnie, wspierając m.in. PCK, WOŚP, DKMS czy Monar, a także wspiera Ukraińców, którzy przybyli do Polski, przekazując klapki o łącznej wartości niemal 60 tys. zł. Ponadto część zysków ze sprzedaży tęczowych produktów jest przekazywana na rzecz Kampanii Przeciw Homofobii oraz Fabryki Równości, organizacji walczących z dyskryminacją osób LGBT+. Wspieranie środowiska LGBTQ+ od początku reaktywacji marki zaowocowało dwukrotną nominacją Kuboty do nagrody: Pracodawca roku wspierający pracowników LGBTQ+.

Wszystkie działania konsekwentnie wdrażane od momentu reaktywacji marki przekładają się na prężny rozwój firmy. W 2021 roku Kubota S.A. przeprowadziła w formule crowdinvestingu ofertę publiczną akcji spółki, w trakcie której udało się przed końcem zebrać 100% zapisów na akcje. W 2022 r. spółka zadebiutowała na giełdzie NewConnect.

Całorocznie poszukujemy partnerów sprzedających stacjonarnie. W okresie letnim zapraszamy do współpracy w modelu komisowym.

Kontakt telefoniczny: +48 608 500 306
Kontakt mailowy: lkalat@kubotastore.pl lub sprzedaz@kubotastore.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl